Vanaf het prille begin zitten we aan tafel met Rijswijk Wonen en de aannemer. We brengen bewonersbelangen in, zorgen voor de sociale planvorming en vertalen wat er leeft in de wijk naar het projectteam. In sommige wijken houden we er bewust rekening mee dat niet alle bewoners digitaal vaardig zijn. Daar stemmen we onze communicatie en ondersteuning op af, zodat alle bewoners op de hoogte zijn van de plannen. In andere buurten spelen juist sociaal-maatschappelijke uitdagingen, zoals burenruzies of wantrouwen richting de woningcorporatie. Daar zorgen we voor extra contact, heldere uitleg en een vertrouwd gezicht in de wijk.
We zijn zichtbaar in ons werk. Niet alleen door het versturen van brieven en het beantwoorden van telefoontjes, maar juist ook door regelmatig in de wijk aanwezig te zijn. We gaan langs bij bewoners die aan het begin van de werkzaamheden staan om hen een hart onder de riem te steken of te helpen met bijvoorbeeld inpakken. En ook ná de werkzaamheden zoeken we opnieuw contact: we horen graag hoe het bevalt in de vernieuwde woning en of er nog vragen zijn.
Vier verduurzamingsprojecten zijn inmiddels opgeleverd: 86, 288, 32, en 32 woningen zijn klaar voor een groene toekomst. De samenwerking smaakt naar meer – inmiddels zijn twee nieuwe projecten in volle gang. Stevig, betrokken en met oog voor elke bewoner.
© 2025 – Twinstone BTW nummer: NL8161.10.141.B01 KVK nummer: 27290741