Den Haag | 32 – 40 uur

Twinstone is als project- en adviesbureau sinds 2010 gespecialiseerd in het ‘mobiliseren van bewoners en organisaties’ op het gebied van verduurzaming in de gebouwde omgeving. Wat ons betreft is dit mobiliseren de ‘missing link’ in de energietransitie en hierin zit onze expertise. We informeren en activeren bewoners (en medewerkers) van voornamelijk woningcorporaties en gemeenten zodat verduurzaming lukt en toegankelijker wordt. In de afgelopen 12 jaar hebben we bij zo’n 6.000+ bewoners achter de voordeur mogen kijken. Deze ervaringen zetten we in bij het bedenken en door ontwikkelen van concepten & communicatie. 

Voor zowel ons adviesbureau als renovatiebureau (verduurzamingsprojecten) zijn we op zoek naar een Manager met ervaring. Deze vacature is voor de functie Manager Participatie en Social design.

Wat houdt dat in? 

  • De wensen, ambities en kaders van de opdrachtgever helder krijgen zodat we aan de slag kunnen met bijvoorbeeld bewonersparticipatie- en betrokkenheid bij de energietransitie, medewerkersbetrokkenheid bij duurzaamheid, procesverbetering binnen projecten en communicatie zodat iedereen begrijpt welk doel we samen willen bereiken;
  • Het begeleiden en ondersteunen van collega’s bij hun projecten. Je hebt wekelijks projectoverleg met de projectmedewerker of -leider. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het eindresultaat, de financiën, het klantcontact en het bijsturen tijdens het project;
  • Het opzetten van projecten op een ontwerpende manier. We betrekken de opdrachtgever(s), bewoners, stakeholders en specialisten in verschillende fases. Het resultaat is een advies, rapportage, klantreis of concept passend bij de doelgroep etc. Belangrijk voor ons is dat we steeds een brug slaan tussen denken en doen. Dus een advies of rapportage komt nooit zonder plan van aanpak, of wij het nu uitvoeren of de opdrachtgever zelf of juist samen;
  • Het plan van aanpak vertalen in een begroting en offerte en mogelijk een presentatie;
  • We houden van nadenken en iets slims ontwikkelen en nog meer om met die kennis te gaan ‘doen’ zodat het niet blijft zweven of een rapport in een bureaula terecht komt.

Hoe dan? 

  • Je vormt onderdeel van een MT van drie managers en de directeur/eigenaar Mirre;
  • Je werkt soms zelfstandig en vaak werk je samen of stuur je een (uitvoerende) collega aan;
  • Je managet de projecten en het team dat aan het project werkt én hebt aandacht voor (de persoonlijke ontwikkeling van) collega’s. Met enkele collega’s houd je maandelijks een Fika. Benieuwd wat dit is…?
  • Je zet inhoudelijk de lijn uit, maar bent flexibel genoeg om zelf met de voeten in de modder te gaan staan wanneer dat nodig is;
  • Je weet de opdrachtgever of partner mee te nemen in de stappen door deze te onderbouwen en gezamenlijk tot een beslissing te komen;
  • Je bent het aanspreekpunt en sparringpartner voor opdrachtgevers.

Hier herken jij jezelf in:

  • Je hebt veel ervaring óf veel enthousiasme en talent;
  • Je bent analytisch en operationeel sterk;
  • Je bent goed in doorvragen om de benodigde informatie te bemachtigen;
  • Je hebt affiniteit met participatie, de bouw en verduurzaming;
  • Je hebt gevoel voor organisatiemanagement, voor mensen, structuren en processen;
  • Je bent innovatief, je kunt zowel binnen als buiten de gebaande paden oplossingsgericht denken;
  • Je hebt affiniteit met gedragsverandering, een passie voor mensen en kunt goed luisteren;
  • Je hebt oog voor detail in tekst & design. De Nederlandse taal kent geen geheimen voor je;
  • Je bent nieuwsgierig, ondernemend en durft de lead te nemen.


Dit bieden wij jou:

  • Werkweek van minimaal 4 dagen, je bent bereid zo af en toe ook ‘s avonds te werken (denk aan een bewonersbijeenkomst of vergadering);
  • Salarisrange van € 3.500 – € 6.000 bruto (o.b.v. fulltime, 40u) op basis van ervaring en vaardigheden;
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur. Als je belooft dat je terugkomt;
  • Reiskostenvergoeding op basis van je woon-werksituatie (ook fietsvergoeding v.a. 7 km!);
  • Pensioenregeling, we denken samen aan nu én aan later;
  • Laptop en telefoon met toebehoren van de zaak;
  • Een jong en energiek team van zo’n 10 collega’s;
  • Kantoor met groot groen dakterras op 12 minuten lopen van Den Haag Centraal;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën, we bouwen met elkaar aan het bedrijf;
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden om door te groeien (in de lengte of in de breedte, we hebben nog 3 bedrijven, namelijk SlimWonen App, JungleSounds en Funderingskracht);
  • Een plek waarin je écht bijdraagt aan een duurzamere wereld.


Heb je interesse?

We maken graag kennis met je! Stuur een Mail naar iksolliciteer@twinstone.nl met je motivatiebrief en CV. Stuur ook een foto óf kort filmpje van jezelf mee. Zijn we overtuigd? Dan volgt een eerste sollicitatiegesprek. Hierin kijken we of we goed bij elkaar passen. Is er een match? Dan loop je een dag(deel) mee. Zo krijg je een beter beeld van het werk en je toekomstige collega’s. En wij natuurlijk van jou! Daarna volgt eventueel een tweede en laatste gesprek.

Er is geen deadline voor het opsturen van je sollicitatie. Maar, denken we een geschikte kandidaat te vinden? Dan kan het snel gaan. Wacht dus niet te lang! We selecteren op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, afkomst, beperking/handicap. Vragen? Neem contact op
met Sophia via 070 – 360 21 20.

Twinstone is onderdeel van de Twinstone Groep, samen met FunderingskrachtSlimWonen App en JungleSounds. We zijn gevestigd op één kantoorlocatie in Den Haag. En ehhh, ja onze website is nog in ontwikkeling, daar zijn we mee bezig. Wil je actuelere informatie? Check dan onze LinkedIn-pagina.

Deze vacature is voor een dienstverband. Als ZZP’er heeft het geen zin om te reageren.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *