Den Haag | 32 – 40 uur
Twinstone is als project- en adviesbureau sinds 2010 gespecialiseerd in het ‘mobiliseren van bewoners en organisaties’ op het gebied van verduurzaming in de gebouwde omgeving. Wat ons betreft is dit mobiliseren de ‘missing link’ in de energietransitie en hierin zit onze expertise. We informeren en activeren bewoners (en medewerkers) van voornamelijk woningcorporaties en gemeenten zodat verduurzaming lukt en toegankelijker wordt. In de afgelopen 12 jaar hebben we bij zo’n 6.000+ bewoners achter de voordeur mogen kijken. Deze ervaringen zetten we in bij het bedenken en doorontwikkelen van concepten & communicatie.
Voor zowel ons adviesbureau als renovatiebureau (verduurzamingsprojecten) zijn we op zoek naar een Manager met ervaring. Deze vacature is voor de functie Manager Renovatie.
Wat houdt dat in?
- De wensen, ambities en kaders van de opdrachtgever en samenwerkingspartner/aannemer helder krijgen zodat we aan de slag kunnen met bijvoorbeeld bewonersparticipatie- en betrokkenheid bij verduurzamingsprojecten in de sociale woningbouw, procesverbetering binnen projecten en communicatie zodat iedereen begrijpt welk doel we samen willen bereiken;
- Het bedenken van een passend plan van aanpak en dit vertalen in een begroting en offerte en mogelijk een presentatie.
- Het begeleiden en ondersteunen van collega’s bij hun projecten. Je hebt wekelijks projectoverleg met de projectmedewerker of -leider. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het eindresultaat, de financiën, het klantcontact en het bijsturen tijdens het project.
- Het hebben van een helicopterview en dit vertalen naar de operationele werkzaamheden tijdens het gehele project. Verduurzamingsprojecten duren gem. 1 tot 3 jaar en bestaan uit verschillende fases zowel qua participatie als techniek. Tijdens elke fase zijn er verschillende behoeftes van bewoners en doelen van de opdrachtgever en aannemer die wij meenemen in het proces en de uitvoering van het project.
Hoe dan?
- Je vormt onderdeel van een MT van drie managers en de directeur/eigenaar Mirre;
- Je werkt soms zelfstandig en vaak werk je samen of stuur je een (uitvoerende) collega aan;
- Je managet de projecten en het team dat aan het project werkt én hebt aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Met enkele collega’s houd je maandelijks een Fika. Benieuwd wat dit is…?
- Je zet inhoudelijk de lijn uit, bent operationeel sterk én flexibel genoeg om zelf met de voeten in de modder te gaan staan wanneer dat nodig is;
- Je weet de opdrachtgever of partner mee te nemen in de stappen door deze te onderbouwen en gezamenlijk tot een beslissing te komen;
- Je bent het aanspreekpunt en sparringpartner voor opdrachtgevers.
Hier herken jij jezelf in:
- Je hebt veel ervaring óf veel enthousiasme en talent;
- Je bent analytisch en operationeel sterk;
- Je bent goed in doorvragen om de benodigde informatie te bemachtigen;
- Je hebt affiniteit met participatie, de bouw en verduurzaming;
- Je hebt gevoel voor organisatiemanagement, voor mensen, structuren en processen;
- Je bent innovatief, je kunt zowel binnen als buiten de gebaande paden oplossingsgericht denken;
- Je hebt affiniteit met gedragsverandering, een passie voor mensen en kunt goed luisteren;
- Je hebt oog voor detail in tekst & design. De Nederlandse taal kent geen geheimen voor je;
- Je bent nieuwsgierig, ondernemend en durft de lead te nemen;
Dit bieden wij jou:
- Werkweek van minimaal 4 dagen, je bent bereid zo af en toe ook ‘s avonds te werken (denk aan een bewonersbijeenkomst of vergadering)
- Salarisrange van € 3.500 – € 6.000 bruto (o.b.v. fulltime, 40u) op basis van ervaring en vaardigheden;
- 25 vakantiedagen op basis van 40 uur. Als je belooft dat je terugkomt;
- Reiskostenvergoeding op basis van je woon-werksituatie (ook fietsvergoeding v.a. 7 km!)
- Pensioenregeling, we denken samen aan nu én aan later
- Laptop en telefoon met toebehoren van de zaak
- Een jong en energiek team van zo’n 10 vrouwelijke collega’s
- Kantoor met groot groen dakterras op 12 minuten lopen van Den Haag Centraal
- Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën, we bouwen met elkaar aan het bedrijf
- Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden om door te groeien (in de lengte of in de breedte, we hebben nog 3 bedrijven, namelijk SlimWonen App, JungleSounds en Funderingskracht)
- Een plek waarin je écht bijdraagt aan een duurzamere wereld.
Heb je interesse?
Twinstone nodigt mensen met alle achtergronden, etniciteiten, opleidingen, talenten en ervaringen uit om te reageren. We maken graag kennis met je! Stuur een Mail naar iksolliciteer@twinstone.nl met je motivatiebrief en CV. Stuur ook een foto óf kort filmpje van jezelf mee. Zijn we overtuigd? Dan volgt een eerste sollicitatiegesprek. Hierin kijken we of we goed bij elkaar passen. Is er een match? Dan loop je een dag(deel) mee. Zo krijg je een beter beeld van het werk en je toekomstige collega’s. En wij natuurlijk van jou! Daarna volgt eventueel een tweede en laatste gesprek.
Er is geen deadline voor het opsturen van je sollicitatie. Maar, denken we een geschikte kandidaat te vinden? Dan kan het snel gaan. Wacht dus niet te lang! We selecteren op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, afkomst, beperking/handicap. Vragen? Neem contact op
met Sophia via 070 – 360 21 20.
Twinstone is onderdeel van de Twinstone Groep, samen met Funderingskracht, SlimWonen App en JungleSounds. We zijn gevestigd op één kantoorlocatie in Den Haag. En ehhh, ja onze website is nog in ontwikkeling, daar zijn we mee bezig. Wil je actuelere informatie? Check dan onze LinkedIn-pagina.
Deze vacature is voor een dienstverband. Als ZZP’er heeft het geen zin om te reageren.