Twinstone is als projectbureau en adviesbureau sinds 2010 gespecialiseerd in het ‘mobiliseren van mensen’ op het gebied van verduurzaming in de gebouwde omgeving. Wat ons betreft is dit mobiliseren de ‘missing link’ in de energietransitie. Veel kan, maar de medewerkers/ bewoners moeten het ook nog willen. Dat is onze expertise, waarbij we in de afgelopen 10 jaar veel middelen & communicatie hebben bedacht en doorontwikkeld.

Wij zoeken een teamleider die (als MT-lid) verder mee wil bouwen aan Twinstone. Dit doe je door leiding te geven aan collega’s en projecten te managen.

Projecten managen betekent bij ons:

Verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van projectleider(s) en projectmedewerkers. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich binnen Twinstone kan ontwikkelen en zijn/haar talenten optimaal kan inzetten.

  • Je hebt affiniteit met participatie en community building in de gebouwde omgeving;
  • Je stuurt verschillende projecten zelfstandig aan waar collega’s aan werken;
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en partners;
  • Je kan goed luisteren en bent een sparringpartner voor de projectmedewerker/projectleider of klant op het project;
  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit én de planning op het project;
  • Je hebt overzicht over de verschillende projecten, bewaakt inzet en financiën en verzorgt projectrapportages aan de directie;
  • Je zet inhoudelijk de lijn uit, maar bent flexibel genoeg om zelf met de voeten in de modder te gaan staan wanneer dat nodig is;
  • Je bent een denker die goed is in doen en een doener die goed is in denken;
  • Je stemt af met de directie;
  • Je blinkt uit in de Nederlandse taal.

Leidinggeven betekent bij ons:

Naast managen van projecten geef je samen met een collega leiding aan het team van projectmedewerkers en projectleiders. Dat zijn er nu in totaal meer dan 10.

  • Je ondersteunt collega’s in hun ontwikkeling. Je stimuleert, motiveert en herkent kwaliteiten en valkuilen. Iedere twee weken hou jij een Fika met de collega’s waarvan jij de leidinggevende bent (benieuwd naar wat een Fika is?);
  • Je bent open en past jouw communicatiestijl aan ten opzichte van je collega;
  • Je kan goed luisteren, staat open voor feedback/feedforward en werkt graag samen in een team;
  • Je voert sollicitatiegesprekken, werkt nieuwe collega’s in, voert ontwikkel-, beoordelings- en evaluatiegesprekken;
  • Je bouwt samen aan het bedrijf en de bedrijfscultuur;
  • Je bent empathisch en pragmatisch;
  • Je bereid het teamoverleg samen voor.

Dit vind je leuk:

  • Onderdeel zijn van een jong en energiek team (lees: samen met collega’s naar het strand gaan, om een duik te nemen, balletje te trappen en heerlijk te eten en bij te kletsen onder het genot van een drankje);
  • Om in een lerende en continu veranderende organisatie te werken.

Hier herken jij jezelf in:

  • Je hebt een afgeronde opleiding in de richting van antropologie of andere sociale wetenschap;
  • Je hebt ervaring als leidinggevende;
  • Je hebt aantoonbare projectmanagementervaring en bent in staat meerdere projecten zelfstandig te managen;
  • Je toont initiatief en hebt energie.

Dit bieden wij jou:

  • Zo’n 36 of 40 uur werk in de week. Je bent niet vies van wat flexibiliteit;
  • Een salaris van €3.500,00 – €4.500,00 bruto per maand, afhankelijk van o.a. ervaring;
  • 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Een kantoor mét groen dakterras. Vanaf Den Haag Centraal is het 15 minuten lopen;
  • Bijdragen aan duurzaamheid én aan de ontwikkeling van ons mooie bedrijf;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;
  • Sociaal werk in een dynamische omgeving. Je vergeet af en toe dat je aan het werk bent;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling; zo bieden wij elk jaar een opleidingsbudget aan. Wij geloven in samen blijven groeien.

Lijkt dit je wat? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie! Solliciteer nu:

Stap 1: Stuur ons zo snel mogelijk een mail naar iksolliciteer@twinstone.nl met een interessant CV, een motivatiebrief die jou weergeeft en je beste foto.

Stap 2: Beide enthousiast? Dan zien we je graag in persoon bij het sollicitatiegesprek.

Stap 3: En dan? Loop een dag mee! Zo krijg je een beter beeld van het werk en je collega’s.

Stap 4: Kun je volgende maand al beginnen? Super! Heb je nog een ander project dat loopt of een opzegtermijn? Schroom niet om dan ook te solliciteren. We hopen onze zoektocht voor september 2022 te volbrengen.

Stap 5: Onderteken je contract en trek de champagne open!

Vragen?

Neem contact op met Mirre Andringa via 070 – 360 21 20 of iksolliciteer@twinstone.nl

Verder:

  • Twinstone is onderdeel van de Twinstone Groep. Funderingskracht en de SlimWonen App maken hier ook deel van uit en dat alles vanuit één kantoorlocatie in Den Haag;
  • Sterke voorkeur qua woonplaats is Den Haag, Leiden of Rotterdam i.v.m. de reisafstand;
  • De vacature is voor een dienstverband. Het heeft geen zin om als ZZP’er te reageren;
  • En ehhh, ja onze website is nog in ontwikkeling, daar gaan we snel mee verder;
  • Wil je actuelere informatie? Check dan onze LinkedIn-pagina of het profiel van Mirre Andringa.