Den Haag | 36 – 40 uur

Wij mobiliseren bewoners en organisaties op het gebied van groene en sociale duurzaamheid in de gebouwde omgeving. We zien dit als de ‘missing link’ in de energietransitie. Met alleen technische oplossingen voor verduurzaming komen we er niet. Bewoners moeten ook gemotiveerd zijn om hieraan mee te werken. Dit is onze expertise. Wil jij hieraan bijdragen? Dan zoeken we jou!


Als projectleider/-medewerker speel je een cruciale rol in het coördineren van bewonerscommunicatie en -begeleiding tijdens verduurzamingsprojecten voor bestaande woningen. Je bent verantwoordelijk voor alle bewoner gerelateerde aspecten: van het creëren van draagvlak voor verduurzaming, tot het begeleiden van bewoners tijdens werkzaamheden en het aanzetten tot gedragsverandering na de renovatie.

Wat ga je doen?

Je werkt aan één of meerdere projecten tegelijk, afhankelijk van de grootte van de projecten. In samenwerking met opdrachtgever en aannemer zorg jij ervoor dat de bewonerscommunicatie en –begeleiding goed ingericht wordt. Afhankelijk van de fase van het project werk je afwisselend op kantoor en op locatie. Een greep uit wat je kunt verwachten:

  • Uitvoeren van een wijkbezoek om de projectbuurt goed in kaart te brengen.
  • Meedenken over de communicatiestrategie en bijhouden van de communicatieplanning.
  • Ontwikkelen van begrijpelijke en aantrekkelijke communicatiemiddelen voor alle bewoners. Je vertaalt technische informatie naar een begrijpelijk verhaal.
  • Overleggen met opdrachtgevers en aannemers om samen te werken aan de beste aanpak van het project.
  • Organiseren van bijeenkomsten om bewoners te informeren en te betrekken.
  • Beantwoorden van bewonersvragen, bijvoorbeeld tijdens huisbezoeken, inloopspreekuren op locatie en op afstand via mail of telefoon.

 

Wat zoeken we in jou?

  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • Affiniteit met gedragsverandering, passie voor mensen en goed kunnen luisteren. We werken met en voor bewoners met diverse achtergronden.
  • Je behoudt overzicht en hebt ervaring met het schakelen tussen verschillende partijen en projecten.
  • Je schrijft gemakkelijk en hebt oog voor detail in zowel tekst als ontwerp. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • Je neemt initiatief, bent pragmatisch en je weet van aanpakkenJe vindt het leuk om naast te denken ook daadwerkelijk te doen.
  • Je woont in de buurt van Den Haag, Leiden of Rotterdam.

Heb je geen ervaring met techniek? Maar ben je nieuwsgierig en bereid om te leren? Dan nodigen we je zeker uit te solliciteren. Onze collega’s hebben diverse achtergronden: van psychologie, communicatie, horeca, culturele antropologie tot (industrieel) ontwerp.

 

Wat bieden we je?

  • Werkweek van 36-40 uur. Je bent bereid zo af en toe ook ‘s avonds te werken.
  • Een marktconform salaris op basis van ervaring, 25 vakantiedagen op basis van 40 uur, reiskostenvergoeding op basis van je woon-werksituatie (ook fietsvergoeding v.a. 7 km!), pensioenregeling en een laptop en telefoon van de zaak.
  • Een jong en energiek team van zo’n 10 collega’s.
  • Kantoor met groot groen dakterras op 12 minuten lopen van Den Haag Centraal.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. We bouwen met elkaar aan het bedrijf.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheid om door te groeien.
  • Sociaal werk in een dynamische omgeving waarin je écht bijdraagt aan een duurzamere wereld.

 

Heb je interesse?

We maken graag kennis met je! Mail ons je motivatiebrief en CV. Stuur ook een foto óf kort filmpje van jezelf mee. Zijn we overtuigd? Dan volgt een eerste sollicitatiegesprek. Hierin kijken we of we goed bij elkaar passen. Is er een match? Dan loop je een dag(deel) mee. Zo krijg je een beter beeld van het werk en je toekomstige collega’s. En wij natuurlijk van jou! Daarna volgt eventueel een tweede en laatste gesprek.

 

Er is geen deadline voor het opsturen van je sollicitatie. Maar, denken we een geschikte kandidaat te vinden? Dan kan het snel gaan. Wacht dus niet te lang! We selecteren op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender, afkomst, beperking/handicap. Vragen? Neem contact op
met Sophia via 070 – 360 21 20.

 

Twinstone is onderdeel van de Twinstone Groep, samen met Funderingskracht, SlimWonen App en Jungle Sounds. We zijn gevestigd op één kantoorlocatie in Den Haag. En ehhh, ja onze website is nog in ontwikkeling, daar zijn we mee bezig. Wil je actuelere informatie? Check dan onze LinkedIn-pagina.


Deze vacature is voor een dienstverband. Als ZZP’er heeft het geen zin om te reageren.