Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

DUURZAAMHEID VERDIENT EEN VASTE PLAATS IN DE STRATEGIE & BUSINESS, ... Nog steeds wordt in veel bedrijven en branches onderschat wat de strategische waarde van duurzaamheid kan zijn. Niet alleen in de bedrijfsvoering, maar juist ook in de proposities naar klanten. Voor één van de grotere Nederlandse banken verzorgde Twinstone Workshops om het Retail management een andere kijk en inzicht te geven over de commerciële kansen op het gebied van duurzame bankproposities.

Aanpak

MEER INZICHT, MEER KANSEN, ... De WorkShops waren gericht op 'meer inzicht'. Meer inzicht in de 'aanhoudende waarde van en ontwikkelingen op' het gebied van duurzaam. Meer inzicht op de 'verborgen' positie die de bank verrassend genoeg al heeft op het gebied van duurzaam. Meer inzicht in het hanteren van duurzaamheid als 'vaste strategische component'. De WorkShops eindigde 'Twinstone-pragmatisch'; met een strategische aanbeveling en concrete de eerste nieuwe bankdiensten, geformuleerd en onderbouwd door de WorkShopdeelnemers zelf. 

WorkShop; strategie & waarde Producten:

  • Strategie
  • WorkShops
  • Advies
  • Business Case ontwikkeling