Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

WIJ 'ZIJN' VAN BEWONERS & GEBRUIKERS van GEDRAG, BETROKKENHEID & EMOTIE, ... Die 'andere kant' zit in ons bloed en is onze passie. En dat is maar goed ook. Want hoewel op alle gebieden - waaronder wonen & fietsen - al van alles mogelijk is met nieuwe technieken en 'the internet of things', is er een probleem. Dat het technisch KAN wil nog niet zeggen dat het ook GEBEURT. In onze visie zijn naast het kunnen (techniek, product) meer dan ooit ook gedrag, emotie en betrokkenheid van belang. En dat ... is net onze specialiteit. Logisch dat we dan ook kijken hoe loyaltyprogramma's kunnen bijdragen aan het behalen van resultaten.

Aanpak

BELONEN, STIMULEREN, BETREKKEN, ... Twinstone is sterk betrokken bij wonen & fietsen. Dus lopen ook wij tegen de vraag op: 'hoe stimuleer je nu het gebruik of gedrag'. Vandaar dat we met onze loyaltyexpertise twee nieuwe loyaltyprogramma's hebben ontwikkeld: FietsMiles & WoonMiles. Met de standaard componenten om het makkelijk en snel te laten oppakken, maar ook met nieuwe elementen om het beter te doen. De programma's zijn met name gericht op: werkgevers, gemeenten / Provincies, woningcorporaties / verhuurders. Interesse in fietsloyalty en woonloyalty ? Neem dan contact op voor meer informatie. 

Nieuw: WoonMiles & FietsMiles Producten:

  • Meer FietsMobiliteit
  • Meer Bereikbaarheid
  • Minder Congestie
  • Minder Ziekteverzuim
  • Minder P-Kosten
  • Meer Duurzaamheid
  • Bijdrage CityMarketing
  • Beter Wonen
  • Meer Buurtparticipatie
  • Meer Betrokkenheid
  • Minder Woonlasten
  • Minder Energieverbruik
  • Bete