Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

ACHT KEER SLIMMER, ... Loyalty, ‘het beïnvloeden van het klantgedrag’, is nog te vaak onderbelicht en ondergewaardeerd. En toch; een bestaande klant behouden is 8 keer makkelijker dan een nieuwe werven. Loyalty verdient bij veel bedrijven, merken, organisaties en instanties een meer nadrukkelijke rol. Om klanten niet alleen tevreden te stellen, maar hen ook verder te ontwikkelen en meer samen met hen op te zetten. Loyalty vraagt om creativiteit, kosten-bewustzijn, scherpte en commerciële analyse. Daar voelt Twinstone zich in  thuis. Interesse? Maak een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.

Aanpak

VAN WAT EXTRA AANDACHT TOT EEN PAKKET AAN BELEVING, ... De invulling van loyalty kan sterk verschillen per bedrijf, doelgroep en klantfase. En het staat nooit stil ... Twinstone heeft in afgelopen jaren enorme expertise & ervaring opgebouwd. Voor uiteenlopende partijen, merken en branches, zoals: magazines, energiebedrijven, banken, ledenorganisaties en één van de grootste apothekersorganisaties. Daarbij is gewerkt met uiteenlopende loyalty-middelen: van klantenkaarten tot vouchers, van prijsvragen en events tot bijeenkomsten, van offline tot online invulling. Uniek is dat Twinstone niet alleen Advies geeft, maar ook Realisatie & Operatie kan verzorgen. 

Loyalty programma's - van A tot Z Producten:

  • Loyalty Advies
  • Loyalty Scan
  • ConceptOntwikkeling
  • Operatie
  • Communicatie
  • Doorontwikkeling
  • PartnerSelectie
  • Loyalty Cards
  • SpaarSystemen
  • Vouchers
  • Prijsvragen
  • Events
  • Webshops