Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

GASTON: IETS NIEUWS GRAAG!, ... In 2008 vroeg de Nationale Postcodeloterij ons om een nieuwe prijs te verzinnen. Een prachtige vraag! Vanuit onze duurzame hoek, waren we natuurlijk al snel gericht op iets waar de prijswinnaars én een WIN-gevoel bij krijgen, maar ook echt iets aan hebben. Dat alles met een duurzame score. Want een TV winnen is leuk, maar wat als je er al één hebt?

Aanpak

DE GROENE POSTCODEPRIJS, ... Twinstone bedacht de GroenePostcodePrijs; waar winnaars geen geld of producten meer winnen, maar punten. Punten die je inwisselt in de GroenePostcodeShop. Met steeds een wisselend assortiment; van TV's tot wasmachines, van reisjes tot vervoersmiddelen, van bamboevloeren tot ander Huiswerk. Nieuw! ... je kan zelf kiezen, dus heb je al een TV dan kies je iets anders. Nieuw! ... alles in de shop is de groenste in zijn soort. De zuinigste TV, wasmachine en auto. Mooi ... de Nationale Postcodeloterij laat zien dat je eigenlijke alles al duurzaam kan. 

De Groene PostcodePrijs - puntenprijs Producten:

  • Conceptontwikkeling
  • Realisatie
  • Operatie
  • Doorontwikkeling
  • Communicatie
  • Onderzoek