Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

ANDERE COMMUNICATIE EN ANDER CONTACT ... Hoe bereik je de bewoners? Wat zet je offline in aan communicatie? Wat is de rol & invulling van online communicatie? Wat werkt? En wat niet? Wat doe je aan 1 op 1 contacten met de bewoner? Hoe maak je de juiste combinaties met de andere acties? Wat zijn de risico's? Wat is de kosten / baten afweging? Wat doe je zelf en wat besteed je uit? Twinstone is gespecialiseerd in BewonersCommunicatie & BewonersContact. Werken met en voor bewoners is helemaal 'Twinstone'.

Aanpak

VERRASSEND ... We werken niet alleen aan communicatie, maar aan veel meer zaken in de bebouwde omgeving en met bewoners. Dus weten we beter wat er speelt en waar we rekening mee moeten houden. En dat scheelt in het opzetten van de juiste communicatiemix en het ontwikkelen van de juiste communicatiemiddelen ... Twinstone onderscheidt zich door creativiteit; we verrassen met een andere uitvoering en met het bedenken & opzetten van andere middelen. Van posters tot boekjes, van internet tot 1 op 1 contacten, van KoffieBijeenkomsten tot prijsvragen, de leukste illustraties en de mooiste ontwerpen. Laat je verrassen door onze 'andere' aanpak ...

Bewoners Communicatie & Contact Producten:

  • C&C Strategie
  • C&C ActiePlan
  • Communicatie Menu
  • Contact Menu
  • Maatwerk
  • BewonersBijeenkomsten
  • BewonersMap
  • Lift&Portaal Communicatie
  • NieuwsBrieven
  • BewonersEvents
  • BewonersParticipatie
  • BespaarProducten
  • Specials
  • Meer ...