Uitdaging & Aanpak >

Uitdaging

BEHALEN VAN 70% AKKOORD, ... Om in bewoonde staat te kunnen renoveren én een huurverhoging toe te passen moet minstens 70% van de bewoners akkoord gaan. Hoe pak je dat aan? Hoe krijg je draagvlak voor verandering, voor tijdelijke overlast en voor huurverhoging? Hoe liggen de verhoudingen en relaties? Maar ook, 'hoe zorg je dat bewoners de renovatie waarderen & benutten'. Twinstone is expert op het gebied van Bewoners & Gedrag en pakt de kans graag op.

Aanpak

GEEN UITDAGING MAAR EEN KANS, ... We kijken met en naar de wijk en het complex; naar wat er speelt en bepalen de aanpak. Daarbij maken we gebruik van onze ervaring én ons uitgebreide BEWONERSMENU met ruim 50 opties gericht op Bewoners & Gedrag. Is meer nodig? Dan maken we dat ... We werken aan resultaat én binnen het budget. Het behalen van de 70% zien we niet als het slot, maar als het begin van het verder benutten van de inspanningen & kosten ... Twinstone werkt voor woningcorporaties, bedrijven en gemeenten door het gehele land. Meer informatie? Bel Twinstone.

Renovaties & Bewoners Producten:

  • BEWONERS & GEDRAG
  • 70% norm
  • BewonersParticipatie
  • BewonersBetrokkenheid
  • BewonersCommunicatie
  • BewonersDigitaal
  • BewonersContact
  • BewonersBijeenkomsten
  • BewonersGedrag
  • Coach- en Klankbord Service
  • BespaarProducten
  • SlimWonen
  • WoonMiles